התוכנית להכשרת מטפלים לגמילה מהתמכרויות

הפכו למטפלים גומלים תוך 4 חודשים, עסקו במקצוע גדוש בשליחות, מרתק ונדרש.

הכשרת מטפלים לגמילה מהתמכרויות

תוכנית ייחודית, יסודית ומובילה, להכשרה מקצועית ועסקית בתחום הגמילה מהתמכרויות.
התוכנית שבונה אותך, הן כמטפל מקצועי לגמילה מהתמכרויות (אוכל, עישון, אלכוהול, הימורים, סמים, פורנו והתמכרויות נוספות ) והן כעצמאי מצליח – כל הכלים והתשתית הדרושה להיותך בעלים של קליניקה עובדת ורווחית.

התוכנית להכשרת מטפלים ולאלו הרוצים להשתלב בתחום

תכנית הכשרה ייחודית ומוכחת המכשירה אתכם להיות מטפלים מקצועיים של "מרכז בן ארי לגמילה מהתמכרויות" כאן תוכשרו להפוך למטפלים הגומלים מהתמכרויות: אוכל, עישון והתמכרויות נוספות

ויש בונוס! במהלך התוכנית תעביר איילת בן ארי גמילה לכל התלמידים שסובלים בעצמם מהתמכרות

רוצים לדעת עוד?

לשיחת ייעוץ ובדיקת התאמה לתוכנית הכשרת מטפלים יש למלא את הפרטים הבאים:

למי מתאימה התוכנית להכשרת מטפלים לגמילה מהתמכרויות?

למטפלים המבקשים להרחיב את ארגז הכלים והביקושים
לחץ כאן
לתוכנית מגיעים מטפלים שמרגישים שחסר להם הכלי המקצועי של הגמילות כדי לסייע למטופלים שלהם. התמכרויות פוגעות באנשים (גוף, נפש וכסף) והורסות חיים ומשפחות.
לאנשים ללא רקע טיפולי המחפשים מקצוע מעניין ומניב
לחץ כאן
לתוכנית ההכשרה מגיעים גם אנשים שתמיד חלמו להיות מטפלים, אבל לא מימשו עדיין את החלום. התוכנית מכשירה באופו כזה שמייד עם סיומה תוכלו לצאת לדרך, ולהתחיל להתפרנס מהחלום שלכם.
לאנשים המעוניינים לעבוד כגומלים באופן מיידי
לחץ כאן
לתוכנית ההכשרה של "מרכז בן ארי לגמילה מהתמכרויות", מביאה בשורה בעולם הגמילות ומציע שיטת גמילה ייחודית ומוכחת, הנלמדת תוך 4 חודשים בלבד.!! ההכשרה מתאים מתאימה לאלו המבקשים לקבל כלים מעשיים לעבודה כמטפלים גומלים, מבלי לעבור דרך חתחתים ולימודים, של עשור באקדמיה.

איפה זה פוגש אותך?

לתוכנית מגיעים אנשים כמוך שמרגישים שחסר להם: או שחסר להם הכלי המקצועי של הגמילות, או שחסר להם הדבר הזה שישבור את תקרת הזכוכית הכלכלית שלהם כמטפלים, או שחסר להם את עצמם: להגשים חלום פנימי ולהפוך למטפלים מקצועיים, מבלי לעבור דרך חתחתים ולימודים של עשור באקדמיה.
אז איפה זה פוגש אותך?

חסר לי הכלי של הגמילות

אתה מטפל מקצועי: יש לך קליניקה, מוניטין, סיפורי הצלחה מרגשים ומטופלים מרוצים, אבל כשהבעיות של המטופלים שלך כוללות התמכרויות, שם אתה מרגיש תקוע, שם אתה מרגיש שחסרים לך כלים, שחסר לך לדעת איך להוביל תהליכי גמילה מוצלחים, איך להוביל אותם לפתרון אמיתי לבעיה שלהם. כאחד שמוביל תהליכים מוצלחים ונחשב למקצועי, חשוב לך לדעת כיצד להוציא גם גמילות מהתמכרויות.

 

בסרטון משמאל תוכל לשמוע ולקרוא מטפלים שהיו במקום שלך, תוכל לשמוע על החששות שלהם מלעבור עוד תוכנית ועוד סתם תעודה על הקיר ומה הם קיבלו בפועל.

נמאס לי להיות בהישרדות כלכלית, אני יודע שאני שווה הרבה יותר מזה

כמטפלים ומאמנים אנחנו עוברים דרך ארוכה, כל החיים אנחנו סוג של סטודנטים: לומדים עוד ועוד קורסים, הכשרות, פרקטיקום למיניהם, משקיעים לא מעט זמן וכסף על ההכשרה שלנו ובסופו של יום בקליניקה, מוצאים את עצמנו במצב של הישרדות: גם מתקשים להביא לקוחות וגם הלקוחות לא משלמים לנו מספיק. אנחנו מוצאים את עצמנו מלקטים כל חודש ולא רואים מזה מספיק כסף, אנחנו רוצים לא רק הכרה מקצועית אלא גם הצלחה כלכלית.
יש לך מעין קול פנימי כזה שיודע שאתה ממש טוב בזה, אוהב לעזור לאנשים לפתור את הבעיות שלהם ושחייבת להיות דרך להתפרנס מזה יפה ואפילו יפה מאוד, כדי שתוכל להמשיך לעסוק במה שאתה אוהב וטוב בו. יכול להיות שאתה גם מכיר סביבך קולגות (אולי אפילו פחות מקצועיים ממך) שפרצו את תקרת הזכוכית הזאת וזה מתסכל אותך שאצלך זה עוד לא קרה.

יום יום אני קם לעשייה שהיא חסרת ערך ומשמעות עבורי, אני לא מסופק, אני חושב על הסבה מקצועית לתחום הטיפול אבל...

יכול להיות שהחוסר שאתה חווה הוא משהו פנימי מהותי – חסרה לך עשייה מקצועית שיש בה סיפוק, משמעות, שליחות, ויש בך קול פנימי כבר שנים, ולרוב גם קולות חיצוניים של הסביבה הקרובה, שפיספסת ושהיית צריך להיות מטפל, אבל מה עכשיו הסבה מקצועית? שנים של לימודים? ושלא לדבר על ההקרבה הכלכלית…
התוכנית להכשרת מטפלים מאפשרת לאנשים בדיוק כמוך, שמחליטים להגשים חלום ישן ומבינים שפה יש הזדמנות, לעבור הכשרה קצרה יחסית, להפוך למטפל מקצועי בתחום / נישה שיש בהם פוטנציאל כלכלי אמיתי.

כשהשליחות פוגשת את הפרנסה ואת השפע

תחום הגמילות מוכיח שאפשר גם וגם:

מדובר בהתמחות בתחום נישתי ומאוד נחוץ. הבעיה היא אינסופית, ולכן להיות מטפל לגמילה מהתמכרויות ב"שיטת בן ארי" מאפשר לך גם לעסוק בעשייה שיש בה סיפוק, משמעות, שליחות, לקבל אהבה והערכה מהמטופלים שלך וגם לחיות ברווחה כלכלית.

תוכנית ההכשרה של מרכז בן ארי בונה אותך גם כבעל עסק על מנת שהפוטנציאל הכלכלי לא ישאר בגדר פוטנציאל, אלא יהפוך לממשי.

על מנת להיות בעל קליניקה משגשגת לגמילה מהתמכרויות דרושים לך כלים וידע גם בתחום העסקי: לדעת כיצד להביא לקוחות, כיצד לנהל את תהליכי המכירה מול לקוחות וכיצד לנהל את העסק.

עם יד על הלב – לימודים הם בעצם החלק הקל, כי ואז יוצאים לעולם האמיתי ומתחילים להתעורר כל סימני השאלה, הפחדים והספקות. המטרה שלי היא שמהרגע הראשון תעבדו, ותרוויחו ולא תצאו רק עם תעודה יפה על הקיר, עם חצי חלום ביד, אלא עם כלים ודרך לממש את מה שלמדתם.
אני מלווה את כל בוגרי התוכנית גם עם סיומה ותמיד שמחה לסייע לכם גם בהמשך הדרך. ההצלחה שלכם, היא ההצלחה שלי!

מה זה בדיוק גמילה מהתמכרויות ב"שיטת בן ארי"?

זו שיטת גמילה המאפשרת גמילה מהתמכרויות בטיפול אחד, קצר, מהפכני ומדויק.

השיטה שפיתחתי מבוססת על ידע חדש שגיליתי בתחום ההתמכרויות וכוללת הבנה עמוקה לנפשו, פחדיו, צרכיו ומנגנוניו של המכור.

"זיהיתי נוסחה, מנגנון וחוקיות שחוזרת על עצמה בכל סוגי ההתמכרויות ופיצחתי את מנגנון ההתמכרות. זה אפשר לי ליצור פתרון פשוט וייחודי לבעיה כל כך מורכבת." איילת בן ארי

לכן השיטה נחשבת לגאונית, מהפכנית ועם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.אלפים רבים כבר נגמלו בעזרתה וזכו לקבל התחלה חדשה בחיים.

השיטה עצמה פשוט מדהימה

"אף אחד לא עלה על זה לפני כן. זו שיטה, זו דרך גמילה שאני לא מתקלתי בה עם המטופלים שהגיעו אלי כבר אחרי גמילות מוצלחות יותר, מוצלחות פחות."

סיגל וייס גרוסמן, בוגרת התוכנית.

לאחר התוכנית גם אתה תקבל כאלה תודות:

מהות השיטה / מנגנון ההתמכרות:

התמכרות היא התמכרות והיא תמיד לופתת את המכור באמצעות דבר אחד בלבד: תחושת החשק, והצורך והדחף, שיותר חזקים מהרציונאל.
מה זה אומר? – שהמכור יכול לקבל החלטות יפות ונעלות מהיום ועד מחר, אולם כשיחוש את ההשתוקקות והצורך, ההחלטות הללו תיזרקנה לפח. למעשה שבויים כל המכורים במעין מעגל קסמים אכזרי שקשה להיחלץ ממנו בלי סיוע, ופה נכנסים הכלים והשיטה הנלמדים בתוכנית הכשרת המטפלים ב"מרכז בן ארי" ומחלצים את המכור.
להבדיל מהשיטות המקובלות, אנחנו לא מטפלים בבעיות הרגשיות של המכורים כלל. הגישה הינה ביההוויוריסטית בהגדרה, מה שאומר שאנו מנתקים את הקשר בין המצבים הרגשיים שלו, לבין ההתנהגות ההתמכרותית. השיטה נותנת אלטרנטיבה מצויינת למרכזי גמילה ואישפוזיות, שלאנשים רבים אין את הזמן, הכסף או הרצון להיכנס לתוכם וכך נשארים עם הבעיה וחייהם נהרסים. פשוטו כמשמעו.

באילו התמכרויות ניתן לטפל באמצעות שיטת בן ארי:

גמילה מאוכל

גמילה הנחשבת למהפכנית במיוחד: גמילה מותאמת אישית במקום גמילות גורפות ודרקוניות כמו גמילה מסוכרים ופחמימות, שמשאירות את האנשים (כשהן מצליחות) בלי איכות חיים, שכן סוכרים ופחמימות יש כמעט בכל מאכל וקשה לחיות בצורה כה מוגבלת.

גמילה מעישון

השיטה מתאימה לגמילה מעישון סיגריות וסמים קלים. הגמילה מנתקת את המכור מתחושת ההשתוקקות והצורך לעשן והופכת מכורים לאנשים חופשיים

"שיטת בן ארי" מתאימה גם לגמילות נוספות, ביניהן: גמילה מכסיסת ציפורניים, תלישת שערות (טריכטולומניה), מציצת אצבע, גמילה מפורנו, גמילה מהימורים ועוד…

איך הכול התחיל:

מטופלים שעברו את תהליך הגמילה, שהיו מטפלים בעצמם, התחילו ללחוץ עלי ללמד את השיטה. ראו שזה עבד איתם ורצו את הכלי הזה כדי לסייע למטופלים שלהם שסובלים מהתמכרות. כך נולד המחזור הראשון של תוכנית הכשרת מטפלים לגמילה מהתמכרויות.

"הלימודים אצלה מדהימים כי הם כוללים גם תיאוריה, גם הסברים, הם כוללים גם צפיה בטיפולים, בגמילות, בייעוצים, זה משהו שלא ראיתי במקומות אחרים, באמת, פשוט לא ראיתי במקומות אחרים, את רמת הפתיחות, רמת העומק, ואת היכולת בעצם להציץ לקליניקה בזמן אמת. מה קורה שם באמת. אז הכול הרבה יותר מחובר, זה לא רק תיאוריה, זה לא רק כלים."

amirminisquare
אמיר קוליק, בוגר התוכנית

מה התוכנית כוללת:

בתוכנית ההכשרה תלמדו איך להוביל אנשים בטיפול אחד קצר וממוקד לפתור בעיה קשה שהם סובלים ממנה במשך שנים ואיך להוביל אותם לנקודת החופש, זו פשוט וויה שאני לא יכולה לתאר את העוצמה שלה, לראות את ההבנה שמתפשטת על פניו של המכור כשנופל לו האסימון על המנגנון בו היה לכוד שנים רבות והוא רואה בבהירות את הדרך החוצה.

כמובן שאם הנגמל זקוק לסיוע, חיזוק או שימור לאחר הגמילה, אנו מעניקים לו את כל הנדרש.

הגמילה אמנם מתרחשת בפגישה אחת אך ההכשרה הנדרשת אורכת מספר חודשים ובנויה באופן הבא:

הקורס מתנהל בזום ויש אופציה להצטרף לקורס שמתנהל לייף, או לרכוש את הקורס המוקלט והמוזל יותר, אך כולל בתוכו את כל חומר המועבר בקורס הלייף.

לימודי תאוריה ותרגול – כ 16 מפגשים קבוצתיים בני 2.5 שעות

מפגש קבוצתי עם קבוצת כוח איכותית שרצה יחד איתך למטרה אחת – להפוך למטפלים לגמילה מהתמכרויות הטובים ביותר. התלמידים בקבוצה יהפכו מהר מאוד לחבריך הקרובים ביותר, שדוברים אותה שפה מקצועית ועסקית ומתקדמים יחד. המפגשים כוללים הרצאות תוכן, צפייה וניתוח גמילות, ניתוח מקרים, תרגולים וסימולציות. בהמשך העמוד תוכל לראות את סילבוס התוכנית.

הדרכות אונליין + צפייה בגמילות אמיתיות

כחלק מתוכנית ההכשרה תצפה בצילומי גמילות אמיתיות שמתקיימות ב"מרכז בן ארי", כך שתוכל לראות כיצד התאוריות הנלמדות בקורס עובדות הלכה למעשה. תוכל להיות "זבוב על הקיר" בקליניקה שלי ולראות כיצד אני מיישמת את התאוריות אותן אני מלמדת בכיתה על אנשים אמיתיים: סוגים שונים של אנשים, סוגים שונים של התמכרויות, כל השלבים של התהליך: יעוץ ראשוני, הגמילה עצמה והליווי.

רוצים לדעת עוד?

לשיחת ייעוץ ובדיקת התאמה לתוכנית הכשרת מטפלים יש למלא את הפרטים הבאים:

התוכן הנלמד בתוכנית [סילבוס]

המטרה שלי בתוכנית הכשרת מטפלים לגמילה מהתמכרויות היא שיהיו לכם את כל הידע הנדרש כדי להוביל טיפולי גמילה מקצועיים ומוצלחים וכדי לנהל קליניקה משגשגת ורווחית. לכן תכני התכנית בנויים בסדר כרונולוגי המדויק לצרכים אלו. נתחיל בבנייתך כמטפל מקצועי, תוך הכרות והבנת תהליכי חשיבה והתנהלות של המכורים ,נמשיך בבניית תהליכי גמילה מקצועיים, , ונסיים בבניית קליניקה מקצועית וריווחית.

סיפורי הצלחה

רוצים לדעת עוד?

לשיחת ייעוץ ובדיקת התאמה לתוכנית הכשרת מטפלים יש למלא את הפרטים הבאים:

אודות איילת ו"מרכז בן ארי"

איילת בן ארי, ילידת 1971 ואם לשתי בנות.

עו”ד בהשכלתה המקורית, אולם בחרה לעזוב מקצוע זה ולהתמקד בטיפול באנשים.

לאיילת השכלה מגוונת ורחבה מתחום הטיפול האלטרנטיבי, ועסקה שנים רבות בטיפולים רגשיים וליווי תהליכי שינוי והתפתחות.

את “שיטת בן ארי” החלה לפתח, לאחר שהיא עצמה נגמלה מהתמכרות קשה לסיגריות, ממנה סבלה.

לאחר שנגמלה, החליטה להתמקד בעבודה עם מכורים ועוסקת בזה 17 שנים.

עם השנים ועם הידע החדש שגילתה והניסיון הרב שצברה, פיתחה את השיטה שלה..

לאיילת קליניקה פרטית מצליחה והיא הובילה אלפי מכורים אל החופש.

ב 6 השנים האחרונות החלה איילת בהכשרת מטפלים בשיטה שפיתחה, ומחזורים רבים כבר סיימו כשיש בוגרים שהעבירו מאות גמילות כל אחד, רובן הגדול בהצלחה גדולה.

הסמכות ותעודות:

✓ בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה ובעלת רישיון לעסוק בעריכת דין במדינת ישראל.

✓ מטפלת מוסמכת בדימיון מודרך מטעם HMI בלוס אנג’לס, ובעלת הסמכה לעסוק בהיפנוזה קלינית בקליפורניה.

✓ מטפלת מוסמכת בשיטת NLP מטעם HMI  בלוס אנג’לס.

✓ מטפלת מוסמכת בשיטת EFT מטעם  Gary Craig.

✓ מנחת קבוצות תמיכה מטעם מכון מעגלים.

✓ מטפלת מוסמכת ברייקי ובעלת הרשאה להעביר חניכות.

✓ מנחת סדנאות בשיטת “העבודה” של ביירון קייטי.